A few hours late!

Tack för kommentarerna, och det känns bra nu. Nu vill jag åka, nu nu nu nu vill jag åka. men förut blev det för mycket när min värdfamilj svarade på mitt mail och skrev om massa saker, och personer jag skulle träffa innan osv osv. iaf skit samma, ointressant information. här kommer bilderna på huset  och omgivningen :)



det här är mitt nymålade rum, fast möblerna är inte dom jag ska ha,


jag tror det här ska föreställa mitt hus


poolen

ja så nu har ni en lite bättre uppfattning om hur jag kommer att bo :)

Kommentarer
Postat av: alex

klart att du ska komma, fan jag är ju här ? :D + jag kommer och badar i din pool senare :)

2009-08-07 @ 19:20:08
URL: http://alexisandiego.blogg.se/
Postat av: emma

HEJ! vad kul att åka till Kalifornien.

är det din familj som betalar resan eller betalar du själv? :)

svara gärna till min mejl!

KRAM EMMA

2010-10-02 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0