naaaajz!

Ja visumet gick bra, och killen som intervjuade mig eller vad man nu ska kalla det var jätte trevlig. Jag hade föreställt mig en läskig gammal dam.
Iaf jag har ju som sagt mailat med min underbar områdesrepresentant och vi pratade om sporter och så. Grejen är att dom hara bara fotboll på vintern, så på våren och hösten måste jag hitta något annat att underhålla mig med. och ALLA sporter har så kallad "try outs" altså typ provspelningar. Och att provspela för en sport man aldrig har prövat och inte ens vet reglerna på. hmf.. Iaf i höst ska jag försöka spela field hockey. Vad fan är det tänkter jag! så jag frågade mig käre vän youtube som snällt visade mig att det var typ innebandy på en stoooor gräsplan. Men med min kondition som e på topp just nu *host* så kommer det nog gå galant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0