åååh!

Jag har fått kontakt med min områdesrepresentant. Hon är hur gullig som helst. Hon ska bla ordna massa resor och aktiviter för oss. för att citera
"YASMINE!!!!!!!!!!!!!!!!

I am so excited you are coming!  San Diego is the best city in all of America! You will have the best year ever here :) We all do some amazing and fun things together with the students and all the host families. We will go to Hollywood, beach camping, slumber parties, concerts, Halloween parties and  lots more!!

Your school is a GREAT school just east of San Diego in a city called El Cajon. (about 15 min to downtown) The beaches are also about a 15 minute drive.

Our weather here is perfect. It very rarely rains and is mostly sunny and mild. When you arrive, it will still be our hot season (until about late September) The temperature in the summer here is about 30-40 C and never gets colder than 15c in the "winter"

Be sure to pack light.You wont need a winter jacket. I would plan on sweatshirt or light jacket. Other than that....shorts, t shirts, sandals and some jeans :)".

looks pretty nice huuh?, kanske jag lär mig surfa på kuppen?



 Men snart kommer väl jag antagligen vakna upp ur min önskedröm, det kan inte gå så här bra.. något är fel! Men tills att det händer kommer jag vara jätte glad. Min familj e tydligen på semester till 3 september, kanske därför dom inte svarar på mitt mail. Min skola börjar inte förens den 8 september, så jag satt hemma och funderade på vad fan jag ska göra i 3 veckor men det har jag också fått svar på.  Det ska nämnligen bo andra utbytesstudenter i mitt område, bla en tjej från Norge :), Så lite rötter får man med sig hemmifrån, jag är ju trots allt en kvartsnorsk. Sen sa hon att min värdfamilj berättat för halva skolan att jag kommer och att alla är sooooo exctied!!! så det låter bra. Jag vill bara åka nu jag orkar inte vänta längre, vänta gör mig fullständigt galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0