åk, bara åk

ja detta ska ju vara min blogg för usa, så jag kan ju lika gärna skriva ner förberedelserna och annan information till er som undrar. jag var på min första intervju med ef våren 2007, så altså 2 år sen. sen har det varit väldigt mycket fram och tillbaka mellan många olika saker, gud ville inte att jag ska åka för det har hänt mycket men nu sitter jag här och om 20 dagar åker jag till Usa med sts, har ännu inte fått min familj men den lär komma snart. iaf om någon nu där ute sitter med en liten tanke i huvudet att ni vill åka så tycker jag att ni ska åka, nu har jag inte varit borta än men det känns som en himla roliga grej just nu för tillfället ( om cirkus en minut så kommer jag säkert inte vilja åka längre). För japp så fungerar det med min hjärna, ibland vill jag bara åka iväg nu nu nu, skit i packning jag ska ju för fan till USandA. I nästa sekund vill jag bara vara hemma, jag menar lilla jag kan omöjligt vara borta ett helt år. hmm.. det är jobbigt det här, men en av mina bästa vänner ska också åka och hon känner samma sak så jag är inte ensamm, det känns skönt. Den 31 juli ska jag till ambassaden för dit måste man gå, en helvetes massa papper måste man fylla i, inte bara till ambassaden utan till allting, så ladda upp med bekväma pennor, varför inte några som luktar gott? Jag tror jag har skrivit mitt namn mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv bara på ansökningspapprerna. iaf alla förbereldelser förutom mitt visum då är klara nu, alla sprutor som jag behövt ta, usch. jag behövde ta om min stelkrarmp, den är INTE rolig. och sen den där sprutan för vattkoppor behövde jag ju också ta, den kliar och gör ont som in i helvete, tänk er ett stort blåmärke som står ut från huden, är helt rött och varmt och kliiiiaaaaar. nej inte kul. kanske ska ta vaccin mot svininfulensan också.. hmm.. kan nog vara bra.
Okej jag är inte så bra på att ge information, inte just nu när mitt hjärta bultar i 150 för att jag bara vill åka, men undrar ni över något, om usa, om mig eller och vad det ska bli för väder i pakistan på söndag så är det bara att fråga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0