JAAA

mitt hjärta bultar inte lika fort längre men jag satt och skrek rakt ut när jag fick reda på vart jag hade hamnat
sAN DIEGO, KALIFORNIEN! eller i en stad 4 mil utanför, kan lägga upp bilder och så på familjen sen måste få godkännande från dom först bara men här får ni lite information om staden

  • Did you know?
    Downtown El Cajon is 15 minutes from Downtown San Diego, the Pacific Ocean and San Diego International Airport, Lindberg Field.
  • Did you know?
    Downtown El Cajon is 27 minutes from the Tijuana, Mexico Border Crossing.
  • Did you know?
    El Cajon has a population of 95,000+ people.
  • Did you know?
    Average weather in Downtown El Cajon is 64 degrees with clear, sunny blue skies.

iaf jag kan berätta om famlijen lite, eller det jag vet, det är en mamma och en pappa och 3 barn på 1,2 och 4 år som är jäääätte söta. jag kommer ha eget rum med badrumm och walk in closet. familjen har pool, gym och spa. ja, jag känner era avundsjuka blickar ända hit, berättar mer sen hänger just nu med min bästa vän google och vi vill inte bli störda.
juste ska gå på granite hills high school.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ballt, grattis!!!

Jag har ändrat i länken nu.

2009-07-28 @ 15:26:02
URL: http://sanwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0