lite lugnare.

så nu har jag lugnat ner mig ännu mer, ni fick inte så mycket information i förra inlägget. iaf jag ska då bo i en stad som heter El Cajon som ligger unger 3 mil utanför San Diego. om jag är glad? överlycklig, känns som jag fått min drömplacering. Min skola har sporter i olika omgånger och dom har fotboll på vintern :D. så det känns kul. det står att dom har den största typ idrottsarenen i hela västra usa :) och den störtsa mängden studenter också.. jag som ville hamna i en liten skola. Men kan ha missuppfattat saker också, deras hemsida är väldigt luddig, men om ni vill kolla in den så är det här adressen Granite Hills High School. dom har inga konstiga dresscodes, tack gud.
Och sen till det viktigaste min familj, den verkar heeeeeeeeeeelt undebar, är så jävla glad just nu. och jag kommer inte bli feeet wiiihhhoo :). dels för att dom har byggt om ett av deras garage till ett exercise room, och dels för att som jag uppfattade det, på vardagar kommer laga min egen mat, eller alla äter typ själva då, så min värdmamma ska köpa hem det jag ber henne om:). och i kalifornien har dom nyttig mat. åååh det här kommer bli så jävla kul, 2 veckor kvar nu till Usa och 3 veckor tills jag ser min familj.

juste den här texten satt under en bild på mitt rum, lägger upp bilden när jag fått godkännande

guest room for yasmine (just painted, new flooring this week, new bed/bedding/cabinets ordered to arrive during august, full bathroom remodel over the next two weeks and I will clean the walk in closet to make room for her things.

när jag ser mitt namn stå där så blir jag typ gråtfärdig, fråga mig inte varför haha, mina känslor är inte att leka med nu dom åker bergochdalbana värre än aldrig förr.



jag ska bo där vid den röda pricken :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu har jag ändrat det! VAd härligt det låter!:D

2009-07-28 @ 16:46:05
URL: http://americhanna.blogg.se/
Postat av: Farmor

Grattis:D Det verkar ju helt underbart. Och du lär väl få användning för din Spanska också, så nära Mexico som det är. Önskar jag vore sweet sixteen igen och kunde åka på ett likadant äventyr!



Kram

Farmor

2009-07-28 @ 17:00:14
Postat av: Thea

å grattis till placeringen ! Ändrar det nu! :)

2009-07-28 @ 18:03:38
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0