wierd

hmm. jag vet att jag inte riktigt har fattat det än. att jag ska bo på andra sidan atlanten i nästa ett år. men att det går upp och ner för varje jäkla minut, det trodde jag inte. i ena studen sitter min mage och typ krampar för att jag är så nervös och så jävla excited. medans nästa minut så tittar jag ut genom fönstret och tänker "vad fan har jag gett mig in på". undra om det bara är mig sådan här saker händer med, mitt humör går upp och ner fortare än vad en anka skiter. eller om det är fler som upplever samma saker som också ska åka. just nu så är jag iaf i magkramp läget ifall någon skulle vara intresserad av att vet det...


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! självklart kan du det;)

vilka åker du med?

2009-06-16 @ 20:05:40
URL: http://hannasord.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa jag känner också likadant..

2009-06-16 @ 22:26:50
URL: http://sanwas.blogg.se/
Postat av: Julia

Oh, gud. Jag var likadan. Jag skulle också åkt nu i sommar, men jag fick rent ut sagt PANIK i typ februari...så jag hoppade av. Faaan ! Det var det dummaste jag gjort.



Du är inte ensam & var glad för att du kommit såhär långt, det kommer bli underbart! :D

2009-07-04 @ 12:40:03
URL: http://juliaengborg.blogg.se/
Postat av: Linn

Jeg føler det på samme måte! Jeg vet ikke hva jeg gjør. Noen dager kan jeg neste ikke vente med å reise, mens ansdre dager tenker jeg;ikke faen om jeg vil reise.. Jeg tror nesten alle føler det på samme måte!

2009-07-08 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0